söndag 17 september 2017

Internetshopping

Idag shoppade jag loss lite på Gudrun Sjödéns webbutik. De firar 20 år på nätet och har 20% på vissa varor. Nu tror jag förvisso inte att jag köpte nån sån vara men jag är nöjd ändå. Det blev en tunika - blå Lisa, lite leggings och en randig kjol.
I övrigt så har helgen, som vanligt, spenderats på lite olika fotbollsplaner. Men det är mysigt. Spelaren själv låg sjuk tre dagar i början av veckan så jag var lite fundersam på hans energi men han var på topp. Den andra spelarens match blev inställd i fredags, för få brudar som kunde.
Snart är det ny vecka och då ska min mormor (89 år) operera hjärtat, det känns oroligt. Men förhoppningsvis blir hon mycket piggare. Tanken var att hon skulle få en ny klaff men nu vet hon inte om det blir klaff eller stent (?). Vi får se. Strunt samma bara det hjälper.

2 kommentarer: